21päivänkuntoiluhaaste

P&T:n 21 PÄIVÄN KUNTOILUHAASTE KUNTOILUN ALOITTAVALLE

Älä siirrä eteenpäin sitä, minkä voit aloittaa jo tänään. Nyt on aika ottaa niskaote itsestä ja hakea lisää jaksamista arkipäivään. Liity vaikkapa jo tänään oman P&T-kuntosalisi jäseneksi ja haasta itsesi aloittamaan kuntoilu tällä yksinkertaisella P&T:n 21 PÄIVÄN KUNTOILUHAASTEELLAMME!
Haaste on yksinkertainen: yksi liikunta- tai kuntoilusuorite per päivä seuraavan 21 päivän ajan. Kun aloitus on pehmeä, myös motivaatio kuntoiluun kasvaa kehittymisen myötä. Näin kuntoilusta tulee luonnollinen osa arkipäivää. Tämähän on P&T:n johtoajatus.
Haasteen vaativa osa lienee kuitenkin tässä: ota mukaan ystävä, perheenjäsen, työkaveri tai vaikkapa naapurisi! Yhdessä potkitte toinen toistanne eteenpäin myös syksyn sadepäivinä ja talvipakkasilla tai silloin kun ei vain huvittaisi.
Niille, jotka haluavat hieman enemmän tai joille on ensin tärkeää selvittää oma kunto tarkemmin suosittelemme kääntymistä oman P&T-kuntosalisi Personal Trainerin tai kuntosalivalmentajan puoleen.

Päivä / suorite:
1. päivä: kuminauhavenyttelyä kotona (15 min)
2. päivä: kuntosaliharjoittelua omalla P&T-kuntosalillasi (40 min)
3. päivä: reipas metsäpolkukävely (30 min)
4. päivä: kuminauhavenyttelyä (15 min), vatsarutistukset (20 kpl), etunojapunnerrus (10 kpl) ja kyykkäys (10 kpl) kotona
5. päivä: reipasta sauvakävelyä ulkona (30 min)
6. päivä: kuntopyöräilyä omalla P&T-kuntosalilla 5 km (Huom! Yksikkö muuttuu)
7. päivä: soutua pienellä vastuksella omalla P&T-kuntosalilla 15 min
8. päivä: reipas metsäpolkukävely (30 min)
9. päivä: kuntosaliharjoittelua omalla P&T-kuntosalilla (40 min)
10. päivä: kuminauhavenyttelyä (15 min), vatsarutistukset (20 kpl), etunojapunnerrus (10 kpl) ja kyykkäys (10 kpl) kotona
11. päivä: kuminauhavenyttelyä kotona (15 min)
12. päivä: kuntosaliharjoittelua omalla P&T-kuntosalilla (40 min)
13. päivä: reipasta sauvakävelyä ulkona (30 min)
14. päivä: kevyttä hölkkää (15 min) ja päälle etunojapunnerruksia (15 kpl) ja kyykkäys (15 kpl) kotona
15. päivä: reipas metsäpolkukävely (30 min)
16. päivä: kuntopyöräily omalla P&T-kuntosalilla 10 km Huom! Yksikkö muuttuu.
17. päivä: soutua lisätyllä vastuksella omalla P&T-kuntosalilla (15 min)
18. päivä: reipasta sauvakävelyä (30 min)
19. päivä: kuminauhavenyttelyä kotona (15 min)
20. päivä: vatsarutistukset (40 kpl), etunojapunnerrus (25 kpl) ja kyykkäys (20 kpl) kotona
21. päivä: kuntosaliharjoittelua omalla P&T-kuntosalilla (40 min)
Yksinkertaisellakin mutta suunnitelmallisella ohjelmalla varmistat, että kuntoilu tällä kertaa lähtee käyntiin ja saat pysyviä tuloksia! Ja ennen kaikkea – kuntoilusta tulee mukavaa!
Kiitos valinnastasi ja tervetuloa aikuisten P&T-kuntosalille – sinne, missä hikeä ei tarvitse repiä riehumalla!

>Valitse lähin P&T-kuntoklubisi tästä ja liity jäseneksi Avoimissa Ovissa
>Liity jäseneksi verkkokaupassamme